  • Data: 2002-10-17 22:42:12
    Temat: Re: Bagienko
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Oct 2002, Bogdan Al. wrote:
    [...]
    >+ > Tam był pomysł z pytaniem w US kontrahenta.
    [...]
    >+ Witam wszystkich. Pytanie do US o to czy kontrahent jest wiarygodny czy nie
    >+ mija się z celem.

    Proponowane pytanie nie było o "warygodność kontrahenta" tylko
    "czy faktura nr. XYZ/2001 wystawiona przez ABCDE została
    zaksięgowana u FGHIJ".
    Pomysł nie był mój i nie wiem czy działa :) sygnalizuję że to
    była właśnie idea. *Jeśliby* działało, to przy podejrzeniach
    "ds. kontrahenta" :] i kwotach rzędu "dziesiąt tysięcy i wyżej"
    niejeden by to 5 zł odżałował. Tylko utraty kontrahenta nie ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd