  • 11. Data: 2004-05-11 08:17:40
    Temat: Re: Banal 2 - numer NIP
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:c7q1fv$s1j$1@phone.provider.pl...

    > Ale on jest taki częściowo ważny, bo za rok klient może sobie tę fakturę
    > odliczyć - no i byłaby buba ;)

    Nie ma co zwracac faktury - ona JEST wazna. Kreski w nipie nie maja
    znaczenia.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 12. Data: 2004-05-11 08:20:44
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Lesio5 <l...@w...pl> wrote:

    > Nie ma co zwracac faktury - ona JEST wazna. Kreski w nipie nie maja
    > znaczenia.

    Tu nie chodziło o kreski, tylko fakturę z datą xx.xx.2005 :)

    P.

  • 13. Data: 2004-05-11 09:38:43
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Paszczak napisał:

    > Tu nie chodziło o kreski, tylko fakturę z datą xx.xx.2005 :)

    Dyskusja na temat daty powinna być prowadzona w tamtym wątku.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 14. Data: 2004-05-11 17:56:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 11. maja 2004 10:05 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Paszczak:

    > Ale on jest taki częściowo ważny, bo za rok klient może sobie tę fakturę
    > odliczyć - no i byłaby buba ;)

    Jeśli za ważny uznajesz dokument poświadczający nieprawdę.....

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2004-05-11 17:58:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 11. maja 2004 08:46 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Lesio5:

    > Baza Poltax przechowuje NIP w postaci ciagu dziesieciu cyfr. Kreska jest
    > jedynie mnemotechniczna i nie ma zadnego znaczenia dla systemu,
    > wprowadzania danych itp. Mozesz sobie równie dobrze wystawic fakture z
    > nipem 12345-67890 (jesli 0 bedzie cyfra kontrolna tego nipu i istnieje
    > urzad skarbowy o kodzie 123)

    Masz może dojścia do zestawienia XXX = US?