  • Data: 2002-04-18 05:58:21
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Apr 2002, Tristan Alder wrote:
    [...konto w tym samym banku elektronicznym...]
    >+ >(po wpływie) a nie "natychmiast" (eliksirem).
    >+
    >+ No i bosko, ale jak nie dopilnuje, to wyskoczą mu odsetki i też bedzie
    >+ musiał księgować.

    Ależ nie chodzi o konieczność księgowania, tylko np. o dostępność
    pieniędzy które wpłynęły ostatnią sesją w piątek... !
    [...]
    >+ > który ZREALIZOWAŁ ideę pożyczki (kredytu) pod zastaw
    >+ > lokaty !
    [...]
    >+ No mi trzeba, bo zupełnie nie zrozumiałem, co chciałeś przez to
    >+ powiedzieć...

    Wystawiasz fakturę za coś większego, klient zapłaci kiedy
    zapłaci :[ a podatki zapłacić trzeba do 20. i 25. :<

    Pozdrowienia, Gotfryd