    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bankowe konto internetowe
    Date: Thu, 18 Apr 2002 15:18:49 +0200

    Wed, 17 Apr 2002 23:24:38 +0200, w
    <m...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jasne... Tak samo stabilnym, jak całe Inteligo... Sfałszowanie tego
    > wydruku to jest jedna sekunda.

    Bzdury pleciesz. Tak samo mogę napisać, że sfałszowanie tradycyjnego
    to jedna sekund, bo ploter też potrafi zrobić pieczątke.

    > Trzeba więc przyjąć, że księgowanie
    > wyciągów jest po prostu ,,na wiarę''...

    A w mBanku jak. A inne banki jak Ci wysyłają wyciągi. Na ~50% wyciągów
    nie masz pieczatki ani podpisu, czyli znów gadasz bzdury.

    > Zanim jeszcze cokolwiek powiedziałem, Ty w wiadomości
    > 8...@4...com uznałeś, że ,,Konto w
    > mBanku lepiej jest potraktować jako dodatkowe.''. A ja to komentuję!

    No i gdzie Ty widzisz bym zachęcał? Na razie mBank to prowizorka w
    stylu VW Bank. Konto w mBanku można trzymać na wypadek nagłego
    przelewu -- przelewasz z osobistego na firmowe i od razu pchasz dalej.

    > Co do namawiania, to i owszem, namawiam i sam mam zamiar tam takie
    > otworzyć, aczkolwiek nie jako dodatkowe. Co prawda wielkiego majątku
    > tam nie będę trzymał, bo go nie mam, ale z konta osobistego w mBanku
    > jestem zadowolony i konto firmowe wygląda na bardzo dobre, sprawne,
    > funkcjonalne i tanie...

    ROR w mBanku w porównaniu do Inteligo jest OK.

    Ale w kontach firmowych Inteligo jest górą. mBiznes to na razie
    dziadostwo i tyle. Chcesz tam trzymać, to trzymaj. Inteligo jest
    conajmniej o kilka klas z przodu (polecenie zapłaty, wyciągi na email,
    serwis SMS, bezpł. karta do płacenia w necie, subkonta, sortowanie
    operacji na koncie), więc jeżeli ktoś aktywnie wykorzystuje konto, to
    na mBiznes nawet nie spojrzy.