    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bankowe konto internetowe
    Date: Fri, 19 Apr 2002 10:36:56 +0200

    Dnia pięknego Thu, 18 Apr 2002 15:18:49 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Bzdury pleciesz. Tak samo mogę napisać, że sfałszowanie tradycyjnego
    >to jedna sekund, bo ploter też potrafi zrobić pieczątke.

    a) nie jest to takie proste...
    b) trwa o wiele dłużej...
    c) dużo łatwiej wpaść...

    Poza tym, czy ja mówię o TRADYCYJNYM? Ja mówię, że wydruk z Inteligo
    jest TYLE SAMO wart co z mBanku!

    >A w mBanku jak. A inne banki jak Ci wysyłają wyciągi. Na ~50% wyciągów
    >nie masz pieczatki ani podpisu, czyli znów gadasz bzdury.

    NIE. To Ty nie czytasz uważnie... Ja nie mówię, że Inteligo jest złe,
    bo ma takie wyciągi. Ja mówię, że wyciągi z INTELIGO NIE SĄ LEPSZE niż
    z mBANKu.

    >No i gdzie Ty widzisz bym zachęcał? Na razie mBank to prowizorka w
    >stylu VW Bank.

    A ciekawe co Ci się nie podoba w VW... Bo mi jedynie przelewy do ZUS
    przez telefon...

    I akurat VW ma wyciągi takie, jak byś chciał mieć w mBanku... Czyli
    generowane do samodzielnego wydruku, a wyglądające jak drukowane...
    BA! wysyła nawet zwykłe wyciągi!

    Wada -- TOKEN wymagany także do logowania, co uniemożliwia szybkie
    sprawdzenie stanu konta z dowolnego miejsca oraz uniemożliwia
    jednoczesną kontrolę rachunku przeze mnie i przez wspólnika.

    >Konto w mBanku można trzymać na wypadek nagłego
    >przelewu -- przelewasz z osobistego na firmowe i od razu pchasz dalej.

    E tam... Jak wspólnik założy osobiste to rezygnuję z BZWBK i przenoszę
    firmowe do mBanku...

    >ROR w mBanku w porównaniu do Inteligo jest OK.

    No właśnie. Dlatego jak będziemy mieli swoje RORy tam, to firmowe jest
    idealnym uzupełnieniem...

    >Ale w kontach firmowych Inteligo jest górą. mBiznes to na razie
    >dziadostwo i tyle.

    Ja zauważam, że wręcz przeciwnie...

    >Chcesz tam trzymać, to trzymaj. Inteligo jest
    >conajmniej o kilka klas z przodu
    >(polecenie zapłaty,

    W DG średnio przydatne, choć może ma swoje zalety. Niech będzie, że +

    >wyciągi na email,

    Taka sobie korzyść... O mnie Inteligo zapomniało i mi nie przysyła i
    nie płaczę z tego powodu. Kiedyś, raz przyszedł i od razu go
    skasowałem. Od tego mam WWW, żeby zaglądać na bierząco.

    Można powiedzieć, że to neutralna usługa.

    >serwis SMS,

    Płatny i średnio przydatny.

    >bezpł. karta do płacenia w necie,

    Tak, ale jak dodać inne opłaty (patrz mój list z wypisem opłat), to
    płatna karta mBanku wychodzi taniej niż utrzymanie konta... Można więc
    powiedzieć, że ja kupuję JEŚLI chcę, a jeśli nie chcę, mam taniej, a
    Ty masz pełno bajerów, za które płacisz, czy korzystasz czy nie...

    >subkonta, sortowanie
    >operacji na koncie), więc jeżeli ktoś aktywnie wykorzystuje konto, to
    >na mBiznes nawet nie spojrzy.

    Może...
    --
    Tristan hrabia Alder