  • Data: 2003-01-24 16:22:28
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:
    > DOPRAWDY ?

    doprawdy

    > ILU naszych wyjezdza, by pracowac "na czarno"?

    A ilu pracuje legalnie?

    > Wmawia sie nam, ze po przystapieniu do uni
    > nasi beda tylko sprzatac...

    Niesłyszałem o żadnej takiej propozycji.

    > A niechby na poczatek tylko sprzatali.

    > Zawsze to legalna praca daje mozliwosc zmiany profesji
    > wieksze, niz praca na czarno.

    Nie widzę związku.Możliwość zmiany zależy tylko od człowieka-chce to
    zmienia, nie-to nikt go nie zmusi.

    > Beda mieli WIEKSZE MOZLIWOSCI a to juz cos.

    Masz za mało możliwości? Myślisz ,że będziesz miał ich więcej? Kto w tej
    chwili Ci je ogranicza?

    > NAWET jesli TU nic sie nie zmieni to DLA NAS sie zmieni.
    > Otwiera sie bramka "klatki" w ktorej siedzimy.

    O jakiej klatce piszesz? Ja nie czuję się więziony jak i większość moich
    znajomych.W każdej chwili mogę tę klatkę opuścić nie prosząc nikogo o
    pozwolenie.

    > Jesli tylko TU sie nie pogorszy to juz jest zysk.

    Dla mnie to jest strata czasu.Zysku żadnego nie widzę.Jak sami sobie nie
    pomożemy-to nikt tego za nas nie zrobi.

    > Swiadomosc ze nie mozna calkiem bezkarnie mlodych LUPIC
    > pez sie rzadzacym na cos przyda.

    myślisz że ktoś Cię będzie bronił przed łupieniem? Dobre.Będziesz łupiony
    jeszcze bardziej pod patronatem Brukseli.Już masz tysiące przykładów
    "przystosowania" do przepisów UE ,co jednoznacznie łączy się z
    dodatkowymi obciążeniami -vide paliwa silnikowe,papierosy,podatek VAT na
    różne towary.Zawsze w górę -jakoś nie mogę znaleźć przykładu
    odwrotnego.Może mi pomożesz?

    > Zamiast analizowac moj stan psychiczny moze by an odiniosl sie do
    > argumentow.

    Chętnie się do nich ustosunkuję,ale jakoś ich nie podajesz.Piszesz to co
    gada radio i telewizja,a to nie są argumenty.To są pobożne życzenia.

    > P.S. No i wyszedlem na Euroentuzjaste, a jestem sceptykiem.

    Nie wiem na co wyszedłeś -jedno jest pewne-zbyt łatwo poddajesz się
    propagandzie,nie analizując faktów.Poszukaj w sieci trochę i poczytaj to,
    o czym nie mówi TVP,a mówi np sama Bruksela.I spójrz na moją sygnaturkę.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet