  • 1. Data: 2004-02-16 09:20:36
    Temat: Bezrobotny z zerowymi dochodami. Czy wepłnia PIT? Jaki i jak?
    Od: " rywin11" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chodzi mi o roczne zeznanie podatkowe od osób fizycznych. Co wykazać w
    rubryce dochody (zasiłku dla bezrobotnych też nie było). Czy przysługują
    jakieś odliczenia? Czy przysługuje zwrot pieniędzy z Urzędu Skarbowego jezeli
    wyjdzie nadpłata?

  • 2. Data: 2004-02-16 09:23:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik rywin11 napisał:
> [...]
    > jakieś odliczenia? Czy przysługuje zwrot pieniędzy z Urzędu Skarbowego jezeli

    Jeżeli nie było dochodów to nie było podatku. Co maja Ci zwracać???

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-02-16 09:31:30
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik rywin11 napisał:

    [...]

    jest chyba kwota wolna od podatku, zdaje sie ...

    R,
    --

    MyEmail: PL(http://tinyurl.com/25436) EN(http://tinyurl.com/32726)

  • 4. Data: 2004-02-16 12:07:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik 328.28.00 napisał:

    > Użytkownik rywin11 napisał:
    >
    > [...]
    >
    > jest chyba kwota wolna od podatku, zdaje sie ...

    Piekne to, wyciąć cały cytat i walnac jakies trzy po trzy.
    Palce Cie świerzbią?

    Nie ma czegos takiego jak "kwota wolna".
    A nawet gdyby była to najpierw trzeba mieć dochód żeby o jakiejś kwocie
    wolnej od podatku mozna było mówić.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-02-16 12:21:13
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > jest chyba kwota wolna od podatku, zdaje sie ...

    Skoro serwujesz mu kwotę wolną od podatku, którego nie płacił, bo nie ma
    dochodów, to zasugeruj mu również, że należy mu się zwrot kosztów za dojazdy
    do roboty.

    Tomek

  • 6. Data: 2004-02-16 13:56:47
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Jeżeli nie było dochodów to nie było podatku. Co maja Ci zwracać???

    a pit bedzie musial zlozyc? :)
    pozdr
    marcin

  • 7. Data: 2004-02-16 13:57:14
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "328.28.00" <n...@s...com> wrote in message
    > Użytkownik rywin11 napisał:
    >
    > [...]
    >
    > jest chyba kwota wolna od podatku, zdaje sie ...

    No, tak, tylko najpierw trzeba ją zarobić, żeby była wolna

  • 8. Data: 2004-02-17 06:16:24
    Od: " rywin11" <r...@W...gazeta.pl>

    Widzę że w chwili w ktorej wysyłam ten post dyskutanci mają podobne
    wątpliwości jak ja, ale nie znają rozwiązania. Chyba będe musiał pofatygować
    się osobiście do US.

  • 9. Data: 2004-02-17 13:09:37
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    >
    > Nie ma czegos takiego jak "kwota wolna".
    > A nawet gdyby była to najpierw trzeba mieć dochód żeby o jakiejś kwocie

    Masz racje, rece opadaja...

    ale jemu chyba chodzi o brak dochodow POZA zasilkiem dla bezrobotnych.

  • 10. Data: 2004-02-17 13:31:21
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    bosz wrote:
    [...]
    > Masz racje, rece opadaja...
    >
    > ale jemu chyba chodzi o brak dochodow POZA zasilkiem dla bezrobotnych.

    Doczytalem jescze raz... nie maia zadnego dov=chodu...
    naprawde nie wiadomo o co mu chodzi..
    Moze o zasilek z US ?

    Boguslaw