  • Data: 2004-02-20 08:16:41
    Temat: Re: Bledna faktura TPSA
    Od: Tomek <t...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jureq wrote:

    > Nie wiem jak to rozwiązać - nigdy nie miałem takiej potrzeby. Tepsa
    > powinna mieć chyba jakąś kancelarię gdzie przyjmują korespondecję. Tam
    > powinni portwierdzić na kopii otrzymanie każdego pisma.

    Taaa...
    Powinna...
    Mozesz wyslac im korespondencje faksem na jakis numer 9xxx podobny do
    numeru ich Blue Line.... ;)
    Zaginie tak samo jak i moja pisemna reklamacja wyslana poleconym, a
    ktorej od 20 stycznie do dzis (20 lutego) nie maja nawet wprowadzonej do
    systemu informatycznego.
    A mieli zgodnie z Ustawa Prawo Telekomunikacyjne 14 dni na odpowiedz...

    Pozdrawiam

    T.