    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bledna faktura TPSA
    Date: Fri, 20 Feb 2004 11:32:26 +0100

    Użytkownik Jureq napisał:

    > Nie wiem jak to rozwiązać - nigdy nie miałem takiej potrzeby. Tepsa
    > powinna mieć chyba jakąś kancelarię gdzie przyjmują korespondecję. Tam
    > powinni portwierdzić na kopii otrzymanie każdego pisma.

    Oj, Jureczku, to ty nic jeszcze nie widziałes.

    Ostatnio miałam do czynienia ze spółka która w ramach postepowania
    układowego zbierała głosy wierzcieli.
    TPSA była naprawde duzym wierzycielem. Nie odpowiadali na pisma z prosba
    o przeslanie głosu. Nie dało się skontaktowac z osoba która podpisywała
    zwrotki.
    Delegacja z firmy wybrała się do centrali (Olsztyn chyba, paranoja, bo
    korespondencje wysyła się do Koszalina).
    Nie zostali wpuszczeni do budynku!
    Nikt nie chciał nawet przyjąc od nich pisma. Portier pogadał z kims
    przez telefon i powidział że mają wyslać poleconym do Koszalina.
    Na odpowiedź że leży tam juz kilka poleconych wzruszył ramionami i tyle.
    Twierdza.

    Mam powazne wątpliwości czy tam w ogóle siedza jacys ludzie.
    Może jedynym człowiekiem był ten portier/ochroniarz? Reszta to roboty?
    Albo obcy? Może dlatego sie tak kryją?

    Od 4 miesięcy dostaje rachunki za telefon który nie jest juz mój.
    Na dodatek moja zapłate za MÓJ obecny telefon zaksięgowano na konto
    nowego wlaściciela starego numeru a ja dostałam wezwanie do zapłaty.

    I paniusia w błękitnej mówi mi że "w systemie wszystko jest poprawnie
    ale może baza sie nie migrowała".
    Ciekawe kto im te teksty pisze...

    Maddy bliska apopleksji

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk