  • Data: 2011-02-13 14:58:41
    Temat: Re: Brak PIT-11
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ij681i$ida$5@inews.gazeta.pl...

    > Nie ma.
    > Ale sie nie pamieta co sie na rachunku za cyferki postawilo, to lepiej dla
    > wlasnego bezpieczenstwa ja napisac.

    Zreszta przeciez do umowy ustnej mozna (a nawet trzeba) wystawic rachunek
    pisemny - forma umowy nie ma nic do tego.
    To tak, jak z "kupowaniem na fakture", przeciwstawianym przez niektorych
    "kupowaniu na umowe" - gdy tymczasem i jedna i druga forma przeciez wynika z
    takiej samej umowy sprzedazy - tyle, ze zawieranej w odmiennych formach i
    dokumentowanych innym rodzajem dowodu (faktura VAT vs rachunek).

    Pozdrawiam
    SDD