eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBrak danych o kraju klienta › Re: Brak danych o kraju klienta
  • Data: 2015-03-16 12:28:27
    Temat: Re: Brak danych o kraju klienta
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 13 marca 2015 02:17:28 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    > Dodaj do gry konieczność określenia kraju na etapie rejestracji lub
    > najpóźniej w momencie gdy w grę wchodzą finanse. To już będzie jeden z
    > dwóch wymaganych dowodów, czyli połowa sukcesu. Adres IP to wyłącznie
    > poszlaka, wystarczy jakieś proxy czy TOR i masz fałszywe dane.
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Warto też pamiętać, że klienci mogą wpisywać nieprawidłowy kraj (a zważywszy, że
    większość moich klientów to dzieci, jestem pewien, że byłby spory odsetek takich
    przypadków), więc raczej nie jest to pewniejsza metoda od adresu IP.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 16.03.15 15:54 ajt

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1