  • Data: 2007-10-03 21:23:11
    Temat: Re: Brak podpisu na fakturach korygujących
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Oct 2007, Jagna wrote:

    > A ja sobie popiszę, bo co się będę sama cieszyć?;>

    :)

    > Mnie się jednak wydaje, że można by zaryzykować i już nie martwić się o
    > "niemanie" podpisu na wszelkich korektach faktury.
    >
    > Ostatecznie można się odwołać, bo ponoć sąd zauważył, że sędziowie
    > podlegają tylko konstytucji i ustawom, zatem jest szansa na przychylność
    > losu :)

    IMHO&AFAIK (wnioski z dyskusji tu i na .prawo) wygląda to tak:
    - *prawo* jest właśnie takie. Na szczęście idzie o regulacje UE, więc
    jest szansa że MF+posłowie się nie wygłupią prowokując sprawę opartą
    o dyrektywy
    - ale *urzędkik* może powołać się na przepisy.

    Inaczej mówiac, nawet mając "wygraną w kieszeni", narażamy się na
    postępowanie, postępowanie odwoławcze, proces... :]
    AFAIK istnieje droga wszęcia postępowania (z powodu niezgodności
    przepisów) przez urząd, co z tego, jeśli nikomu nie chce się jej
    podejmować :]

    pzdr, Gotfryd