    From: "Annacor" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Budowa warsztatu a koszty
    Date: Wed, 13 Dec 2006 22:49:26 +0100

    :> Miało być: "CZYJEJŚ firmy", a ściślej "czyjąś własnością, nie męża",
    tak?

    Hmmm.Teraz to ja się już pogubiłam.Mąż ma od 3 lat firmę- warsztat
    mechaniczny.Jest to jego własnośc ale wynajmuje pomieszczenia w których
    naprawia te auta.Nie ma żadnej spółki.Rozpoczać chce budowę swojego włąsnego
    warsztatu na swojej własnej działce, którą już zakupił.Chcę się dowiedzieć
    czy faktury za nabywane materiały budowlane są od razu kosztem uzyskania,
    czy księgować je muszę jako wartość inwestycji i może po zakończeniu budowy
    będę musiała ten budynek amortyzować? Nie znam aż tak dobrze tej dziedziny
    stąd moje zapytanie.Co do VAT-u, to nie wiem czy mogę cale 22 % odliczyć czy
    tylko 7%?
    Pozdr
    Annacor