  • Data: 2004-05-24 12:18:28
    Temat: Re: Ciężarowy->osobowy - skutki podatkowe
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " nocnyMarek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:c8sf6k$9oi$1@inews.gazeta.pl...
    > Tu IMHO sprawa jest prosta,
    > w razie kontroli drogowej płacisz mandat.
    Wyjaśnij na jakiej podstawie jesteś przekonany, że będzie mandat.
    Przecież wg aktualnych przepisów
    a/samochód ciężarowy nie musi mieć kratki,
    b/samochód osobowy /lub inny/ nie staje się ciężarowy po założeniu kratki.
    Kratka o niczym więc nie decyduje.
    Decyduje raczej homologacja , ale homologacja wg przepisów aktualnych. Bo co
    z tego,że mam kratkę i mam papier /homologacja ciężarowa/, kiedy aktualnie
    moj samochód i tak nie jest taki jak stoi w homologacji.
    Tadeusz