  • Data: 2004-05-27 21:31:14
    Temat: Re: Ciężarowy->osobowy - skutki podatkowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 May 2004, CzeslawEm. wrote:
    [...]
    >+ In article [...] Andrzej Popowski wrote:
    [...]
    >+ Zartujesz. To jest BARDZO logiczne. Wszytko jest ukierunkowane
    >+ na to zeby przyniesc wiecej pieniedzy budzetowi i to TERAZ,
    >+ Potem chocby potop.

    Hm... powiadasz że ktos wyciagnal wnioski z dwu krotkich testow,
    konkretnie obnizki akcyzy na alkohole oraz obnizki CIT ??
    Bo działanie obu było (CIT jest) natychmiastowe :>

    Ja bym tak wysoko owych "działań" nie oceniał, szczególnie że
    ktos ostatnio publicznie występujacy łaskaw był wprowadzić podatek
    kosztujacy zdaje się więcej niż przychody które przynosi :>
    (tak, tak, mam na mysli podatek od przychodów kapitałowych w ilosci
    groszy kilkanascie od przecietnego salda konta :] !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)