  • 21. Data: 2004-01-22 17:09:42
    Temat: Re: Clif leasing
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2004, Krzysiek wrote:

    >+ W rękach sądu, bo to sąd ogłosi lub nie ich upadłość.

    Już chciałem się rozpisywać, ale może trzymajmy się tematu:
    a jak to ma wpłynąć na "twoje niewystawione faktury" ?

    BTW: możesz pisać *pod* cytatem (przyciętym :)) ?

    [...]
    [...]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 22. Data: 2004-01-22 17:26:53
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Już chciałem się rozpisywać, ale może trzymajmy się tematu:
    > a jak to ma wpłynąć na "twoje niewystawione faktury" ?

    W sumie nijak to nie wpłynie. Rzuciłem po prostu takie luźne stwierdzenie.
    A skoro już wracamy do zasadniczego wątku dyskusji to może mi poradzisz
    co mam zrobić w obecnej sytuacji.
    Pozdrawiam
    Chris

  • 23. Data: 2004-01-22 18:44:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2004, Chris Gold wrote:
    [...]
    >+ A skoro już wracamy do zasadniczego wątku dyskusji to może mi poradzisz
    >+ co mam zrobić w obecnej sytuacji.

    Wiesz że nie mogę :]
    Natomiast ja jakbym nie chciał się narażać a uważałbym że "chyba
    można" zrobić tak jak piszesz - chyba rozważyłbym pytanie do US.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 24. Data: 2004-01-23 05:58:10
    Od: "Krzysiek" <k...@e...pl>