  • 1. Data: 2004-01-17 16:50:47
    Temat: Czy mozna odliczyć komputer z takiej firmy??
    Od: "Kris" <monsterg[nospam]@pertus.com.pl>

    Znajoma twierdzi że nie może odliczyć komputera który kupiła w mojej firmie
    ponieważ nie jestem płatnikiem vat. Czy to prawda? Mi sie wydaje dziwne bo
    co ma wat do tego ze wydała pieniądze na komputer przecież ja kupiłem części
    z vatem.

  • 2. Data: 2004-01-17 16:58:55
    Temat: Re: Czy mozna odliczyć komputer z takiej firmy??
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 3. Data: 2004-01-17 19:07:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Jan 2004, it was written:
    [...]
    >+ ponieważ nie jestem płatnikiem vat. Czy to prawda? Mi sie wydaje dziwne

    Wiesz, my tu czasem wyciągamy taki argument jak "logika podatkowa" :(

    pozdrowienia, Gotfryd