  • 11. Data: 2004-04-24 14:45:31
    Temat: Re: Clo jakie i od czego zalezy
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c6ddhb$nn3$5@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Jak juz parokrotnie pisalem to, co pisze swiadczy o mnie.

    Wiec kazdy widzi, ze bredzisz jak potluczony na kazdy mozliwy temat na
    którym sie nie znasz. Wiec zgodnie z definicja jestes trollem.
    I nie odzywaj sie wiecej jak dorosli ludzie dyskutuja.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 12. Data: 2004-04-26 09:24:26
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    SQLwysyn wrote:

> [...]
    > którym sie nie znasz. Wiec zgodnie z definicja jestes trollem.
    > I nie odzywaj sie wiecej jak dorosli ludzie dyskutuja.

    Skoro kazdy widzi... sam osadza kto bredzi..

    (p)ozdorwienia

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-04-26 19:07:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Skoro kazdy widzi... sam osadza kto bredzi..

    Prawo SQLwysyna:

    Na kazdej grupie dyskusyjnej znajduje sie co najmniej jeden troll, dla
    którego zawartosc merytoryczna postów jest odwrotnie proporcjonalna do
    ilosci generowanego spamu.

    cbdu

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 14. Data: 2004-04-26 20:27:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello SQLwysyn,

    [...]

    > Prawo SQLwysyna:

    Prawo RoMana:

    Idź już sobie z tymi wojenkami!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2004-04-26 21:31:23
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Prawo RoMana:
    >
    > Idź już sobie z tymi wojenkami!

    To nie jest prawo, tylko pobożne życzenie które NIE bedzie spełnione.

    --
    SQLwysyn - 'sumienie' polskiego usenetu

  • 16. Data: 2004-04-26 22:06:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello SQLwysyn,

    > To nie jest prawo, tylko pobożne życzenie które NIE bedzie spełnione.

    Nie ma sprawy.

    *PLONK*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2004-04-26 23:27:00
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SQLwysyn <s...@w...pI> napisał(a):

    > Prawo SQLwysyna:
    >
    > Na kazdej grupie dyskusyjnej znajduje sie co najmniej jeden troll, dla
    > którego zawartosc merytoryczna postów jest odwrotnie proporcjonalna do
    > ilosci generowanego spamu.

    Taaa, nie dość że troll, to jeszcze skulwysyn :-P
    Spłodziłeś już 5 postów w tym wątku
    (niebawem pewnie spłodzisz następny podobny)
    i jak dotąd merytoryczna jest jedynie ta autorefleksja,
    którą zwiesz prawem SQLwysyna.
    AEOT