  • 1. Data: 2005-02-02 00:07:07
    Temat: Co mam zrobić? Pomocy..
    Od: "Ewa" <h...@o...pl>

    Mam bude na bazarze, sprzedaje w niej od 98 roku wyroby wlukiennicze
    (ryczalt - male obroty). Chce rozszezyc dzialalnosc na sprzedarz papierosow.
    Czy ze wzgledu na papierosy (i zapewne duze obroty) musze od razu przejsc na
    Kase F i Vat?
    Prosze o jakies wskazowki..

    Z gory Dziekuje:.

  • 2. Data: 2005-02-02 07:11:22
    Temat: Re: Co mam zrobić? Pomocy..
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Ewa" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    papierosow.
    > Czy ze wzgledu na papierosy (i zapewne duze obroty) musze od razu przejsc

    Od razu nie,
    ale jeżeli przekroczysz obroty :
    40.000 - czeka Cię kasa fiskalna
    43.000 - czeka Cię VAT.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 3. Data: 2005-02-02 07:28:43
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Od razu nie,
    > ale jeżeli przekroczysz obroty :
    > 40.000 - czeka Cię kasa fiskalna
    > 43.000 - czeka Cię VAT.

    Moja sugestia ...... nie liczyć na zliczanie ... tylko ... jeśli już masz
    mieć kasę w ciągu roku .... pewien jeste na 100 %, że przekroczysz przychody
    od razu wchodź na VAT i rejestruj sprzedaż na kasie ...
    uwież na słowo ... jest bezpieczniej ... nie raz się ludzie machnęli przy
    zliczaniu o 20 zł i d00pa ...... a po co się dla groszy łeb nadstawiać ???
    I zliczanie w vacie tych 43 000 zł w ciągu roku też nie do końca jest takie
    proste ...

    se kup kase na akumuratorek codziennie ładujesz w domu ... jak nie masz
    prundu w budzie i żyjesz ... kase se w budzie czymasz ... i jak masz
    sprzedaż ... wchodzisz do niej i rejestrujesz za każdym razem :)))))))

    pozdrawiam
    fart