  • 1. Data: 2005-02-01 23:51:31
    Temat: vat z papierosów
    Od: "Ewa" <h...@o...pl>

    Rozpoczynam DG ryczałt sprzedaż detaliczna wyr. tytoniowych na bazarach i
    targowiskach (52.26.Z). Czy od razu muszę być na vacie?

    US każe mi napisać podanie o interpretację przepisów VAT bo sam nie zna
    odpowiedzi..

    Kro zna ? :/
    Proszę o konkretne artykuły.

  • 2. Data: 2005-02-02 11:31:16
    Temat: Re: vat z papierosów
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Ewa wrote:

> [...]
    > targowiskach (52.26.Z). Czy od razu muszę być na vacie?
    >
    > US każe mi napisać podanie o interpretację przepisów VAT bo sam nie zna

    Jesli nie chesz ostro oszukiwac, to zglos od razu VAT.

    NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI, bys wyzyl ze sprzedarzy papierosow
    LEGALNIE BEZ VAT i nie "utracil prawa do zwolnienia"
    mniej wiecej w drugim miesiacu..
    Marze bazarowe napierosy nie przekraczaja 10 % (a zcesto nawet 5%)

    No naprawde nie ma cudow... Kazdy ponad 2 miesiace
    na bazarze bez kasy fiskalnej i VAT
    jest "mocno podejrzany"

    I jeszce jedno.. zaczynasz "w srodku roku"
    uwazaj na kroczacy limit...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-02-04 12:13:03
    Od: Mariusz <d...@k...chip.pl>

    bo napisał(a):

> [...]
    > na bazarze bez kasy fiskalnej i VAT
    > jest "mocno podejrzany"
    >
    > I jeszce jedno.. zaczynasz "w srodku roku"

    O ile sie nie myle handlujac towarem akcyzowym musisz byc na vacie

    Mariusz

  • 4. Data: 2005-02-04 12:24:11
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/4/2005 1:13 PM, Użytkownik Mariusz napisał:

    > O ile sie nie myle handlujac towarem akcyzowym musisz byc na vacie

    Generalnie tak, ale są wyjątki: art. 113 ust 13 pkt 1 lit b

    --
    gefragt