  • 1. Data: 2008-06-30 11:27:11
    Temat: Co sie dzieje z bankami internetowymi?
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Czy macie jakies informacje o jakiejs wiekszej tj. miedzynarodowej
    awarii lub jakims ataku hakerow na witryny bankow internetowych?

    Posiadam kilka kont i wszedzie sa dzisiaj problemy z logowaniem, nie
    wylaczajac mBanku?

  • 2. Data: 2008-06-30 11:32:45
    Temat: Re: Co sie dzieje z bankami internetowymi?
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Uzytkownik "Bad Behaviour" <b...@b...co.nz> napisal w wiadomosci
> [...]
    > lub jakims ataku hakerow na witryny bankow internetowych?
    >
    > Posiadam kilka kont i wszedzie sa dzisiaj problemy z logowaniem, nie

    moze masz caps lock wlaczony??
    ja dzis zablokowalem sobie tak 2 konta :-)))

  • 3. Data: 2008-06-30 11:36:38
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    P.H. wrote:
    > moze masz caps lock wlaczony??
    > ja dzis zablokowalem sobie tak 2 konta :-)))

    Dzwonilem do moich bankow, potwierdzili ze maja problemy ale nie chcieli
    zdradzic jakie i kazali czekac az sie podniesie.

  • 4. Data: 2008-06-30 19:57:03
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Posiadam kilka kont i wszedzie sa dzisiaj problemy z logowaniem, nie
    > wylaczajac mBanku?

    U mnie działa bez problemu

  • 5. Data: 2008-07-01 11:25:35
    Od: icek <i...@p...onet.pl>