    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 24 Sep 2010 12:14:35 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Co zrobić by płacić niższy ZUS?

    On Thu, 23 Sep 2010, Papa 5murpfs wrote:

    > nie wiem skąd się nasłuchałeś tej propagandy jaką zapodajesz, ale wiedz że
    > do ZUSu dopłaca się jakieś 5 razy wiecej niż do KRUSu!:O)

    Kwotowo. Do większej liczby osób.
    Mówisz, że te 85 *PROCENT* dopłaty (do składek KRUS) to propaganda?

    > w zusie jak nie pracujesz, albo nie masz dochodu to nie płacisz podatków

    Wygłupiasz się i to strasznie - na tej grupie istotna część uczestników
    to osoby prowadzące własną działalność gospodarczą.
    I Twoje stwierdzenie brzmi dość... dziwnie.
    Jak nie wiesz, to Cię uświadamiam: ZUS (za siebie, jako prowadzącego DG
    oraz za osoby współpracujące) płacisz RÓWNIEŻ jak nie masz dochodów.

    pzdr, Gotfryd