    From: "Papa 5murpfs" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co zrobić by płacić niższy ZUS?
    Date: Fri, 24 Sep 2010 20:34:11 +0200

    Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:

    > Kwotowo. Do większej liczby osób.
    > Mówisz, że te 85 *PROCENT* dopłaty (do składek KRUS) to propaganda?

    pewnie że się do krusu dopłacz, to oczywiste, na tym polega ten system,
    jedni pracują na drugich:O)
    ale dopłaca się tak samo do zusu, gdy zainteresujesz się danymi to się
    dowiesz że do zusu dopłaca się jakeiś 5 razy tyle co do krusu, więc dajmy
    jusz spokuj z tą krusową nagonką:O)

    > Wygłupiasz się i to strasznie - na tej grupie istotna część uczestników
    > to osoby prowadzące własną działalność gospodarczą.
    > I Twoje stwierdzenie brzmi dość... dziwnie.
    > Jak nie wiesz, to Cię uświadamiam: ZUS (za siebie, jako prowadzącego DG
    > oraz za osoby współpracujące) płacisz RÓWNIEŻ jak nie masz dochodów.

    ale jak w DG nie masz dochodu, to nie płacisz USu, a fszelkie koszta możesz
    sobie odliczać od podatkuf, w krusie czegoś takeigo nie ma, nawet jak nie
    pracujesz a masz ziemie to urzędas ci mówi ze masz tyle a tyle diochodu i
    płacisz, a dochodu nie masz, i żadnych kosztuf czy strat sobie nie
    odliczasz:O(