eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCo zrobić jeśli firma mi nie zapłaciła, upadła i chce wystawić PIT11 za cały okres pracy??? › Re: Co zrobić jeśli firma mi nie zapłaciła, upadła i chce wystawić PIT11 za cały okres pracy???
  • Data: 2004-01-29 08:08:36
    Temat: Re: Co zrobić jeśli firma mi nie zapłaciła, upadła i chce wystawić PIT11 za cały okres pracy???
    Od: /slawek <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Sprzeciw.
    > Powód jest prosty: dochody osobiste rozlicza się KASOWO, a pytający
    > wyraźnie pisał że NIE DOSTAŁ jeszcze wynagrodzenia !
    > Z tego powodu uważam, że strony (byłego pracodawcę i byłego pracownika)
    > jak najbardziej wiąże jeszcze "stosunek", mimo że już nie umowa :)
    > pracy.

    Popieram w 100%. Firma sobie może księgować listy płac jak jej się
    podoba, ale z punktu widzenia podatku dochodowego i zusu liczy się
    wypłata ew. postawienie do dyspozycji.

    > ...z wydruku wpływu na konto ? ;)

    Albo z odcinków płacowych. Pit nie jest dokumentem niezbędnym do
    rozliczenia podatku.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net