  • Data: 2013-03-15 15:10:00
    Temat: Re: Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100%
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-13 01:15, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ale jak napiszesz program i pozwolisz, aby KAŻDY mógł
    > za zerową opłatą korzystać z tego programu, to "rynkowa
    > wartość" wynosi zero i tyle. Tyleż również wynosi należny
    > podatek.
    > W odróżnieniu od "bonusa" dla pracownika, bo tego już nie
    > każdy może nie otrzymać, *mając* możliwość otrzymania :>

    No dobra - była ograniczona czasowo promocja na grę Metro 2033. Przez
    chyba 2 tygodnie była za darmo, teraz już nie jest. Czyli za free
    dostałem coś co ma konkretną wymierną rynkową wartość różną od zera -
    można sprawdzić ile teraz kosztuje i już. Mam się bać skarbówki?

    A jeśli tak, to zwracam uwagę, że Ty też mogłeś sciągnąć, wiec masz
    potencjalny dochód - bójmy się razem.

    A i dostałem Kindla w promocji (płacił pan i tamta pani, poprzez firmę LOT.

    Shrek.