  • 31. Data: 2013-03-12 20:45:54
    Temat: Re: Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100%
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 12.03.2013 16:36, hiki kileri animali sori pisze:

    > http://podatki.onet.pl/nsa-wydal-niekorzystny-dla-pr
    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    "Izba nie zgodziła się ze spółką. Uznała, że sama już możliwość wzięcia
    udziału w imprezie integracyjnej i skorzystania z wykupionych dla
    pracowników świadczeń rodzi u nich przychód."

    Rządzą nami debile.

    --

    RedLite

  • 32. Data: 2013-03-12 21:44:59
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - witek napisał::

    > zawsze do pierscionka moze dolaczyc worek pieniedzmi.

    Od tego woreczka, też trzeba zapłacić podateczek. Nie łudź się.

  • 33. Data: 2013-03-12 21:57:30
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-12 20:01, hiki kileri animali sori pisze:

    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    > Albowiem wtedy nie byłoby parcia na podatki.

    Gdyby nie było parcia na podatki to wtedy nie byłoby parcia na podatki.
    Odnoszę wrażenie, że rozmawiam z jakimś kiepsko napisanym botem.
    Oczekiwałem uzasadnienia do tezy, że wyroki NSA (zmienne czyli raz w tę
    stronę a raz w przeciwną) są efektem parcia na podatki. I czyjego
    parcia? Rządu czy sądu, czy też może uważasz, że to jedno i to samo.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 34. Data: 2013-03-12 22:05:59
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 21:57, Mario wrote:

> [...]
    > stronę a raz w przeciwną) są efektem parcia na podatki. I czyjego
    > parcia? Rządu czy sądu, czy też może uważasz, że to jedno i to samo.

    Budzetowki, zwlaszcza tej , ktora moze przyczynic sie do zwiekszenia
    wplywow do budzetu.

    a ze nie zrozumiales nic powyzej, to nei musisz sie chwalic.

    zen.aspx

  • 35. Data: 2013-03-12 22:08:34
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    Parcie na kase od podatnika: 100% (sprawy dotyczace "zaplac jednak
    podatek, sad rozsadzi")

    Skutecznosc parcia: 50% (sprzeczne wyroki)

    Fakt, zadnego parcia na podatki.

    Gdyby nie bylo parcia to nie byloby 50% skutecznosci parcia, tylko zero
    procent, ewentyalnie jakis promil.

    zen.aspx

  • 36. Data: 2013-03-12 22:17:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 19:47:00 +0100 osobnik zwany Mario napisał:

    acownikow-wyrok-
    ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-detal

    > Albowiem?

    BO TAK!
    wymagasz od hikiego myślenia?
    On ma kolejną fazę i będzie ją udowadniał bez oglądania się na fakty

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2013-03-12 22:46:08
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 22:17, masti wrote:

    > ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-detal

    > BO TAK!
    > wymagasz od hikiego myślenia?

    od siebie zacznij wymagac, bo zalosc patrzyc na bezmozga...

    zen.aspx

  • 38. Data: 2013-03-12 22:49:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013, hiki kileri animali sori wrote:

    > No ale on nie przyszedl, to tez placi podatek, b omail mozliwosc przyjsc.
    >
    > Baabcia placi kare za to, ze umarla, choc miala zaplacic podatek, bo tez
    > miala potencjalna mozliwosc przyjscia.

    SPROSTOWANIE.
    W żadnym razie nie babcia.
    Ten obowiązek przechodzi na spadkobierców.
    Szukać w Kodeksie Cywilnym w okolicach art.1000 (tysięcznego,
    słownie).

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2013-03-12 22:56:58
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "hiki kileri animali sori" <h...@a...pl> napisał
    w wiadomości news:khns88$u06$1@node1.news.atman.pl...

    a-zaplaty-podatku-a29741

    > jak tam nasze posly, placa darowizne od prezentów?

    Ciekaw jestem, czy zapłacili podatek od ipodów.

    --
    Yogi(n)

  • 40. Data: 2013-03-12 22:59:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    > http://podatki.onet.pl/nsa-wydal-niekorzystny-dla-pr
    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    Jako że widzę iż flejm rozpalił się na dobre :), w sprawie
    merytorycznej przypomnę, że problem nie rozbija się o "podatek
    od nieodpłatnego świadczenia".
    Ściślej, istnieje odrębny, całkiem poważny problem prawny.
    Otóż podatek od nieodpłatnych świadczeń po prostu jest - został
    uchwalony przez Sejm, należy się jak psu kość i do widzenia.
    Tak, za (prawie) każdą usługę (i "gotowość") otrzymaną
    bezpłatnie należy odprowadzić podatek i już.
    I na tę okazję mamy inne flejmy ;)

    Problemem w przypadku *tych* świadczeń jest brak "umowności",
    brak ZGODY pracownika na ich otrzymanie, który to problem
    prześliznął się w wątku ale tylko ubocznie (przy okazji
    wskazywania karania posłów niezamówionym świadczeniem).

    IMO to jest właśnie absurd - jeśli pracownik NIE CHCE
    danego świadczenia, fakt "potencjalne możliwości" nie
    powinien stanowić przychodu.
    Również w myśl kontrowersyjnych przepisów.
    Pracownik ma IMO pełne prawo uważać, że taki wyjazd integracyjny
    to jest *KARA*.
    I w odróżnieniu od np. wpłaty na konto, którą może (jeśli
    uważa że mu się nie widzi iż ktoś mu wpłacił) może po
    prostu oddać, tu nie ma możliwości manewru.

    pzdr, Gotfryd