  • 41. Data: 2013-03-12 23:05:39
    Temat: [OT] Re: Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100%
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-03-12 22:46, hiki kileri animali sori wrote:
    > od siebie zacznij wymagac, bo zalosc patrzyc na bezmozga...

    Nauczyłeś się już robić crossposty to proponuję ażebyś w dalszej
    kolejności poćwiczył ustawianie follow-up.

    Głównie z tego powodu, że straszne bydło się porobiło na - jakby nie
    było - merytorycznej grupie pl.soc.prawo.podatki

    Pls :-)

    Piotrek

  • 42. Data: 2013-03-12 23:12:32
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 22:56, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "hiki kileri animali sori" <h...@a...pl> napisał
    > w wiadomości news:khns88$u06$1@node1.news.atman.pl...

    > Ciekaw jestem, czy zapłacili podatek od ipodów.

    I dlaczego nie zaplacili.

    zen.aspx

  • 43. Data: 2013-03-12 23:12:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Mar 2013, Tomasz Chmielewski wrote:

    > A co z goscmi?
    >
    > Dajmy na to, zapraszam na impreze firmowa gosci - czy mozliwosc wziecia
    > udzialu w imprezie bedzie dla gosci przychodem, czy nie?

    Tacy goście będą co najmniej *potencjalnymi klientami* (lub
    potencjalnymi dostawcami), prawda?
    No to zajrzyj do art.21.1.68a PDoOF.

    Po raz kolejny przestrzegam: są co najmniej *setki* wyłączeń
    (poprzez zwolnienie lub niepodleganie), które powodują, że
    tezy usiłujące wykazać skrajnie absurdalne przypadki stają
    się *nieprawdziwe*!

    To jest najniebezpieczniejsze w tej konstrukcji - nigdy nie
    wiesz, czy dany absurd ma zastosowanie czy nie :>

    > Zastanawiam sie nad zaproszeniem wszystkich naszych poslow
    > i senatorow...

    Szkoda kasy.
    Sprawdź cały art.21 :P, potem trzeba będzie przejrzeć całą treść
    przywołanych tam przepisów... prędzej padniesz niż skutecznie
    opodatkujesz ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2013-03-12 23:15:32
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-12 22:08, hiki kileri animali sori pisze:

    > Parcie na kase od podatnika: 100% (sprawy dotyczace "zaplac jednak
    > podatek, sad rozsadzi")
    >
    > Skutecznosc parcia: 50% (sprzeczne wyroki)
    >
    > Fakt, zadnego parcia na podatki.
    >
    > Gdyby nie bylo parcia to nie byloby 50% skutecznosci parcia, tylko zero
    > procent, ewentyalnie jakis promil.

    No ale piszesz, że coraz większe. Co jest coraz większe, skoro od lat US
    miewają takie pomysły, a sądy w tym czasie wyrokują raz w tę stronę raz
    w drugą. Dla mnie to jest jakieś status quo i nie widzę na tym
    przykładzie pwzrostu. Jest wiele innych przykładów na wzrastającą
    pazerność rządu i jego agend (jak MF i US). Po co napierdzielać
    chybionym argumentem?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 45. Data: 2013-03-12 23:17:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013, Maciek wrote:

    > No to teraz weźcie pod uwagę, że każdy z nas ma potencjalną możliwość
    > wygrania tych kilkudziesięciu baniek w lotto. No i ch* - pozamiatane. W
    > życiu się nie wypłacimy :->

    Po raz kolejny :D
    Najgorsze w tym wszystkim z "nieodpłatnym świadczeniem" jest
    to, że całkiem sporo skrajnych absurdów NIE DZIAŁA.
    Niektóre przepisy powodują "wyłączenie" pewnych kategorii.
    Na to co wyżej piszesz naciął się US w "sprawie freeware": otóż
    ta "potencjalna możliwość" po pierwsze ma znacznie niższą wartość
    rynkową niż wygrana (i to wyjaśnił wyrok "w sprawie freeware"),
    a po drugie (już niezależnie od pierwszego) jest odpłatna "w wysokości
    rynkowej", więc art.11 nie ma zastosowania.
    Musisz się bardziej wysilić ;), wersja z kanapkami dla żony
    lub dziecka też nie działa ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2013-03-12 23:18:36
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 23:15, Mario wrote:

> [...]
    > przykładzie pwzrostu. Jest wiele innych przykładów na wzrastającą
    > pazerność rządu i jego agend (jak MF i US). Po co napierdzielać

    Czy wiesz, ze raz 50% to moze byc 3 przypoadki miesiecznie, a innym
    razem 30 przyoadkow tez bedzie 50%?

    zen.aspx

  • 47. Data: 2013-03-12 23:21:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Jak przyjmą zaproszenie,

    Już odsyłałem do sprawdzenia art.21
    Tam są wzmianki do "posłów i senatorów" z odesłaniem do innych
    ustaw, trzeba by te ustawy przeczytać aby upewnić się czy któreś
    ze zwolnień aby nie działa.
    Zbyt ryzykowne :)

    > to postaw tylko paluszki, piwo i 3-Cytryny. A jak
    > zachłannie skonsumują, to poinformuj, że każde opróżnione opakowanie
    > kosztowało bańkę albo półtorej. I niech płacą od tego podatki,

    O czymś zapomniałeś.
    O podatku, który z okazji "należności świadczenia" powinieneś
    zapłacić Ty :)
    To tak jak z dowcipem o psie za milion (wymienionym za dwa koty
    po pół miliona) - w praktyce US usadziłby zainteresowanych
    upominając się o PCC ;> (zakładając iż dowód o odmowie sprzedaży
    za cenę <miliona jest)

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2013-03-12 23:23:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013, RedLite wrote:

    > Poza tym JKM ma wiele innych pomysłów. W tym większość od czapy.

    A główną "czapę" stanowi dobór partnerów koalicyjnych.

    > Co prawda zderzenie jego chęci z realną polityką, z dużym prawdopodobieństwem
    > okazałoby się mocno rozczarowujące.

    Poczynając od Wałęsy "nie wiedziałem ze prezydent tak mało może",
    poprzez Balcerowicza "PDoOF skrócę do jednej strony", i tak kolejno...

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2013-03-12 23:26:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2013, Maurycy Poszepszyński wrote:

    > Od tego woreczka, też trzeba zapłacić podateczek. Nie łudź się.

    Nikt się nie łudzi.
    Ale zakładamy że rozwiązanie równania:
    X = (kwota+X) * stawka
    ... nie przekracza możliwości obliczeniowych zainteresowanego.

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2013-03-12 23:30:05
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

> [...]
    > rynkowej", więc art.11 nie ma zastosowania.
    > Musisz się bardziej wysilić ;), wersja z kanapkami dla żony

    a co za problem wylaczyc "wylaczenia" i "juz dziala" :)

    zen.aspx