  • 71. Data: 2013-03-15 15:26:05
    Temat: Re: Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100%
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-03-15 15:22, witek wrote:

    > Ale byla za darmo dla ciebie czy dla dowolnej osoby, ktora ja w tym
    > czasie "kupila".

    Dla dowolnej posiadającej konto na Fejsbuku.

    Shrek.

  • 72. Data: 2013-03-15 15:41:16
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    hiki kileri animali sori wrote:

    > Gdyby nie było parcia, to by zapadaly wyniki na korzysc tych, ktorych
    > chca oskubac.

    Ale kto tu jest oskubany? Bo skoro moja firma nie organizuje takich imprez i
    nie mam żadnych nieopodatkowanych korzyści, a za wszystkie inne płacę
    podatek, to z kolei ja się czuję oskubany.

  • 73. Data: 2013-03-16 21:44:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.03.2013 20:00, Shrek pisze:
    > To już lepiej głosuj na PiS. Oni są pod tym względem opozycją idealną -
    > zawsze przeciw wszystkiemu.

    To może czas wyciągnąć Sobczaka i Szpaka i reaktywować ich Polską Partę
    Protestującą? :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 74. Data: 2013-03-16 22:20:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Mar 2013, Shrek wrote:

    > No dobra - była ograniczona czasowo promocja na grę Metro 2033.
    > Przez chyba 2 tygodnie była za darmo,

    ...i wtedy cena rynkowa wynosiła zero :)

    > teraz już nie jest.

    A teraz już nie.

    > Czyli za free dostałem coś co ma
    > konkretną wymierną rynkową wartość różną od zera

    Teraz ma.
    Ale jak kupiłeś cukier kiedy był po 2 zł/kg, a teraz będzie
    po 3, to nie znaczy że masz dochód.
    Dochód będzie jak go sprzedasz :)

    > - można sprawdzić ile teraz kosztuje i już. Mam się bać skarbówki?

    IMO nie.
    Rzuć okiem do podatkowej definicji ceny rynkowej.
    Tam chyba eksplicite jest coś o "czasie".

    pzdr, Gotfryd

  • 75. Data: 2013-03-18 14:50:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 16:36:59 +0100, hiki kileri animali sori napisał(a):

    > "NSA orzekł we wtorek, że przychodem pracownika jest sama już możliwość
    > wzięcia udziału w firmowej imprezie integracyjnej."
    >
    > http://podatki.onet.pl/nsa-wydal-niekorzystny-dla-pr
    acownikow-wyrok-ws-
    im,19925,5442645,1,agencyjne-detal

    Na ten podatek jest chyba jeden prosty sposób. Na każdą imprezę firmową
    należy wysyłać osobiste zaproszenie dla ministra finansów. A w następnym
    roku oczywiście wysłać mu odpowiedni PIT.

  • 76. Data: 2013-03-20 01:04:29
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Shrek wrote:

    > To już lepiej głosuj na PiS