eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[Cross]Re: Faktura nie opłacona - zwrot nadpłaty z US? › Re: [Cross]Re: Faktura nie opłacona - zwrot nadpłaty z US?
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [Cross]Re: Faktura nie opłacona - zwrot nadpłaty z US?
    Date: Fri, 28 Nov 2008 23:35:02 +0100

    On Fri, 28 Nov 2008, WAM wrote:

    > On Fri, 28 Nov 2008 11:33:45 +0100, Liwiusz
    > O dochodowym obilo mi sie o uszy, ale o odzyskaniu VAT nie slyszalem
    > ;)

    To źle ;)
    Numeracja art.89a (uoVAT) wyraźnie wskazuje że to jest "późniejsze"
    wtrącenie, ale jednak już jakiś czas leży w ustawie.

    > A o jakich wyjatkach piszesz?

    Niewątpliwie o art.23.2.3 oraz art.23.3 UoPDoOF, link dla leni:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html

    Nawet jest tam (art.23.3.4) przepis literalnie pasujący do pytania
    Liwiusza:
    +++
    4) wierzytelnoœć jest kwestionowana przez dłużnika, na drodze
    powództwa sšdowego.
    ---

    BTW: moim zdaniem przecinek w tym przepisie stanowi działaność
    przecinkologa stosowanego. Jak na mój gust jest zbędny.
    Ma ktoś odmienne zdanie?

    pzdr, Gotfryd