  • 11. Data: 2002-01-10 09:08:11
    Temat: Re: Czy ŻUK jest sam. ciężarowym?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    A jak wygldałaby sytuacja, gdybym w tum roku kupiła Żuka. Czy mogłabym
    odliczyć VAT z faktury jego zakupu i odliczać VAT z paliwa?
    K.

  • 12. Data: 2002-01-10 11:24:30
    Od: "kodynn" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamila" <K...@2...pl> napisał w wiadomości
    > A jak wygldałaby sytuacja, gdybym w tum roku kupiła Żuka. Czy mogłabym
    > odliczyć VAT z faktury jego zakupu i odliczać VAT z paliwa?
    > K.

    -----------
    Tak.

  • 13. Data: 2002-01-10 17:42:30
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Tak, jest ciezarowym i mozesz odliczyc VAT. Ale jesli US twierdzi inaczej i
    mozesz miec klopot gdy nie przedstawisz im swiadectwa homologacji to ja
    biore rozwod z zona, dziecko oddaje do Domu Dziecka a sam ide do Seminarium
    Duchownego i bede ksztalcil sie na ksiedza:)))))

    pozdrawiam
    waldi

  • 14. Data: 2002-01-11 09:34:16
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Ha, ha, ha...

  • 15. Data: 2002-01-12 13:24:45
    Od: "Slawka" <b...@2...pl>

    > Chodzi mi o możliwość odliczania VAT-u od benzyny.
    > Czy ŻUK-a (nie posiadam świadectwa homologacji, któryś tam właściciel)
    można
    > uznać za samochód ciężarowy i odliczać VAT od paliwa (oczywiście służy do
    > przewozu towarów a nie osób i ładowność powyżej 500kg))?
    > Czy można odliczać VAT od paliwa na typowy samochód ciężarowy (taki z
    > przyczepami itp.), też nie posiadam wyciągu ze świadectwa homologacji
    > (oczywiście ładowność powyżej 500kg)?
    > K.
    >Przepis obowiazuje od 1.01.2002.o tych swiadectwach homologacji.Od
    samochodow ciezarowych mozna odliczac VAT od zakupu pojazdy, paliwa i
    wszystkiego.
    Slychac, ze US przyczepiaja sie do przerobionych samochodow osobowych na
    ciezarowe np 502 kg i kratka z tylu,choc byly kupione przed 1.01.2002, bo
    jest taki wyrok NSA lub SN nie wiem dokladnie