  • 11. Data: 2006-10-19 13:46:21
    Temat: Re: Czy będę miał zwrot Vatu ?
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Martiness" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eh606n$k66$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jak ktos wystepuje o zwrot VAT swiadczac uslugi opodatkowane to sie
    > zgadzam,

    a ja się nie zgadzam :)

    przy okazji - kiedyś którys z kontrolujących powiedzial mi, że *obowiązek*
    kontroli w przypadku zwrotu vat związany był z jakąś określoną kwotą zwrotu,
    zdaje się że było to 100.000
    no chyba że w grę wchodziły jakieś extra przypadki :)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-10-19 14:33:53
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik my way napisał:
> [...]
    > zdaje się że było to 100.000
    > no chyba że w grę wchodziły jakieś extra przypadki :)

    no w koncu jakas sensowna uwaga ;-))

    na pewno przy przekroczeniu miliona jest obowiązkowa kontrola,
    niezależna całkowicie od wcześniejszych progów i przypadków ;-)