  • Data: 2003-09-17 21:06:52
    Temat: Re: Czy biurko w koszty?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "modina" <m...@m...and.pl> napisał w wiadomości
    news:bka9un$it7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oj, oj. Dzwoni, ale nie wiadomo w którym kościele?

    Akurat w którym kościele wiem( jest blisko mojego bloku) ale zdarza mi się
    stosowac skróty myslowe zresztą zasygnalizowałam inne zaliczanie a pytający
    ani nie okreslił wartości ani czy ma zamiar używać wiecej niż 1 rok .Myśle
    że zauważyłeś moje okreslenie" tak ogólnie" a to raczej miało być wskazówką
    na precyzyjniesze dane.
    Pozdrawiam Wiola