    From: "a&e" <a...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy cos mi grozi? PILNE
    Date: Fri, 12 Mar 2004 10:44:41 +0100
    Sender: a...@o...pl@ch117.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > To źle wiesz. Przy wpłatach powyżej 10 tys. ZŁOTYCH bank informuje US.
    > Nawet przy wpłacie gotuwkowej wpłacający musi się wylegitymować.
    > Już lepiej gdyby ci wpłacił 4 razy po 9 tys. i raz 4.

    a to zupelnie nic nie da, bo jezeli bank jest solidny to powinien wychwycic
    sume wplaty, nawet gdybys wplacal po zlotowce..... wszystko co jest"
    podejrzane", zatem wszystkie wplaty odbiegajace od zwyczajowych
    realizowanych na Twoj rachunek....., no chyba ze zwyczajowo robisz takie
    rzeczy i wplacasz duze kwoty w czesciach, hihihi

    pozdrawiam
    Ewa