eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy da się uniknąć zwrotu VAT przy likwidacji działalności? › Re: Czy da się uniknąć zwrotu VAT przy likwidacji działalności?
  • Data: 2010-10-31 13:01:39
    Temat: Re: Czy da się uniknąć zwrotu VAT przy likwidacji działalności?
    Od: Michał Madej <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dodam, że odpisywałem również VAT od zakupionych "rzeczy", których
    nie ujmowałem ani jako wyposażenie, ani jako środki trwałe (ich
    wartość była poniżej 1500 zł), a po prostu wpisywałem w koszty
    działalności (np. telefon komórkowy, biurko, jakiś prosty program do
    wystawiania faktur itd.). Czy od tych "rzeczy" również będę musiał
    oddać VAT naliczony?