  • 1. Data: 2007-03-18 14:21:34
    Temat: Czy dobrze to licze?
    Od: "Marek" <k...@o...pl>

    Pracuje na umowe o dzielo z oddaniem praw autorskich (czyli 50% kosztow
    uzyskania przychodu) Fizyczny roczny dochod wynosi 90tys. czyli polowa z tego
    to 45tys. (czyli kwota do opodatkowania). Prog wynosi ok 37tysi, czyli
    przekroczylem go o 8tys. Od tego przekroczonego odliczam 30% ktore mam
    doplacic, czyli ok 2tys zl. Czy dobrze licze? Dziekuje za pomoc.

    Marek

  • 2. Data: 2007-03-18 14:37:14
    Temat: Re: Czy dobrze to licze?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    30% ktore mam
    > doplacic, czyli ok 2tys zl. Czy dobrze licze? Dziekuje za pomoc.

    Zamawiajacy zaplaci zalczke na podatek w wysokosci 8550 zl (19%)
    Ty, robiac rozliczenie roczne, doplacisz roznice, obliczajac podatek wg
    skali, bedzie to ok 880 zl (11% roznicy od tej nadwyzki) - tak pi razy
    drzwi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-18 15:41:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ty, robiac rozliczenie roczne, doplacisz roznice, obliczajac podatek wg
    > skali, bedzie to ok 880 zl (11% roznicy od tej nadwyzki) - tak pi razy
    > drzwi.

    Aha - ale po uwzglednieniu kwotu wolnej zostanie tylko niewiele ponad 300 zl
    :)

    Pozdrawiam
    SDD