  • 1. Data: 2007-03-18 08:29:38
    Temat: faktury/kasy a działalnosc lokalnego ISP
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy prowadząc działalność dostawcy internetu powinienem do każdej
    faktury dla osoby fizycznej wystawiać paragon?

    oprócz bycia dostawcą internetu sprzedaje akcesoria komputerowe..

    jak dla mnie to wystawianie paragonów do kazdej faktury jest jakoś takie
    bez sensu.. jak jestz w rzeczywistosci? do faktur trzeba wystawic
    paragon czy nie trzeba ?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2007-03-18 09:24:06
    Temat: Re: faktury/kasy a działalnosc lokalnego ISP
    Od: siarra <s...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2007 09:29:38 +0100, icek napisał(a):

> [...]
    >
    > jak dla mnie to wystawianie paragonów do kazdej faktury jest jakoś takie
    > bez sensu.. jak jestz w rzeczywistosci? do faktur trzeba wystawic

    Witam.
    Usługi dostępu do Internetu (EX 64.20.1) są zwolnione z obowiązku
    ewidencjonowania za pomocą kasy fiskalnej.

    siarra

  • 3. Data: 2007-03-18 12:48:38
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "siarra"

    > Witam.
    > Usługi dostępu do Internetu (EX 64.20.1) są zwolnione z obowiązku
    > ewidencjonowania za pomocą kasy fiskalnej.
    >
    > siarra

    Uslugi tak... a sprzedaz czesci nawet srubki do kompa = kasa fiskalna

  • 4. Data: 2007-03-19 07:25:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2007 13:48:38 +0100, Budik napisał(a):

    > Uslugi tak... a sprzedaz czesci nawet srubki do kompa = kasa fiskalna

    To ja poprosze podstawę prawną.....

  • 5. Data: 2007-03-19 08:14:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Mar 2007, jureq wrote: