  • 1. Data: 2007-03-18 12:11:09
    Temat: PIT-5 w 2007
    Od: "Marek" <s...@p...onet.pl>

    Czy to prawda, że w 2007 r. nie trzeba składać PIT-5? Wystarczy wpłacać co
    miesiąc zaliczki, no i w przyszłym roku PIT całoroczny?
    Jeżeli to ma znaczenie - działalność gosp. jednoosobowa.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2007-03-18 12:24:19
    Temat: Re: PIT-5 w 2007
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <s...@p...onet.pl>
    > Czy to prawda, że w 2007 r. nie trzeba składać PIT-5? Wystarczy wpłacać co
    > miesiąc zaliczki, no i w przyszłym roku PIT całoroczny?
    > Jeżeli to ma znaczenie - działalność gosp. jednoosobowa.

    Tak. Ja wlasnie po raz 1 bede placil podatek i mam tylko go wyliczyc...
    wplacic na konto US i w tytule napisac ze : Podatek dochodowy PIT-5 za luty
    2007

  • 3. Data: 2007-03-18 20:17:17
    Od: "Diakon" <d...@d...pl>

    Tak, to prawda. Wreszcie się doczekaliśmy. Nie ma obowiązku wysyłania
    miesięcznych deklaracji. Dotyczy to osób fizycznych, jak i osób prawnych.
    Wpłata zaliczki na konto US w zupełności wystarczy. Ale kij ma dwa końce i
    straciliśmy dokument, który w pewnych sytuacjach mógł posłużyć za dokument
    dowodowy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-03-19 09:33:44
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Użytkownik "Marek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiąc zaliczki, no i w przyszłym roku PIT całoroczny?
    > Jeżeli to ma znaczenie - działalność gosp. jednoosobowa.

    Co w takim razie należy wpisać w rubryce gdzie wpisywało się PIT5 na
    przelewie zaliczki do US ? PIT5 nie można bo już nie istnieje !

    Z.K.