  • 1. Data: 2006-02-20 22:08:03
    Temat: Czy faktura z odroczona platnoscia wchodzi w koszty dopiero po zaplaceniu?
    Od: "Roman" <R...@x...pl>

    Czy jezeli otrzymuje fakture z 30-dniowym terminem platnosci, to moge ja
    wrzucic w koszty dopiero po jej fizycznym oplaceniu?

  • 2. Data: 2006-02-21 05:02:34
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2006 23:08:03 +0100, Roman napisał(a):

    > Czy jezeli otrzymuje fakture z 30-dniowym terminem platnosci, to moge ja
    > wrzucic w koszty dopiero po jej fizycznym oplaceniu?

    Wróżki nie wróciły jeszcze z ciepłych krajów ;))
    Skąd mamy wiedizieć jaki rodzaj księgowości prowadzisz, a jesli KPiR to czy
    wybarałeś metodę memoriałową czy kasową ?

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2006-02-21 10:10:07
    Od: "Roman" <R...@x...pl>

    > Wróżki nie wróciły jeszcze z ciepłych krajów ;))
    > Skąd mamy wiedizieć jaki rodzaj księgowości prowadzisz, a jesli KPiR to
    > czy
    > wybarałeś metodę memoriałową czy kasową ?

    :-) KPiR, metoda "standardowa" :-)
    Wiem, że to głupio brzmi, ale ja się tym nie zajmuję, tylko biuro rach.
    Ja chcę tylko mieć ogólne pojęcie, żeby wiedzieć, czy mi kitu nie wciskają.

  • 4. Data: 2006-02-21 14:34:55
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2006 11:10:07 +0100, Roman napisał(a):

    > :-) KPiR, metoda "standardowa" :-)
    > Wiem, że to głupio brzmi, ale ja się tym nie zajmuję, tylko biuro rach.
    > Ja chcę tylko mieć ogólne pojęcie, żeby wiedzieć, czy mi kitu nie wciskają.

    Skoro biuro się zajmuje to ..... biuro powinno wiedzieć.

    BTW: nie wiemy co to jest metoda "standardowa" - przepisy milczą o takiej
    metodzie.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 5. Data: 2006-02-21 16:06:57
    Od: "Joan" <s...@v...pl>

    > Skoro biuro się zajmuje to ..... biuro powinno wiedzieć.

    Ale moze miec luki w wiedzy. Ja tez bym sprawdzala biuro, bo to w koncu nie
    biuro odpowiada przed US, ale podatnik.

    > BTW: nie wiemy co to jest metoda "standardowa" - przepisy milczą o takiej
    > metodzie.

    Pewnie chodzi ta metode, ktora nie jest metoda kasowa:).

    joan

  • 6. Data: 2006-02-21 18:56:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Feb 2006, Joan wrote:

    > Pewnie chodzi ta metode, ktora nie jest metoda kasowa:).

    ...ale dla odmiany kasową wymieniają jako zasadę :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)