eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy i jak bezdomny moze prowadzic dzialalnosc gospodarcza???? › Re: Czy i jak bezdomny moze prowadzic dzialalnosc gospodarcza????
  • Data: 2002-08-16 13:51:28
    Temat: Re: Czy i jak bezdomny moze prowadzic dzialalnosc gospodarcza????
    Od: "eland" <P...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sl@o napisał(a) w wiadomości: <2...@2...17.170.5>...
    >Ostatnio zastanawiam sie teoretycznie (mam nadzieje, ze tak zostanie na
    >zawsze :-):
    >Czy i jak bezdomny moze prowadzic dzialalnosc gospodarcza????
    >
    >A problem jest ciekawy, bo zdarzaja sie eksmisje na bruk. A jesli ktos taki
    >prowadzi dzialalnosc gospodarcza, to jaka bedzie teraz jego siedziba? Jak
    ma
    >sie rozliczac z ZUSem, Urzedem Skarbowym,

    Właściwość miejscowa dla osoby nie mającej siedziby z punktu widzenia PDOF i
    NIP - II Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście, VAT- zgodnie z miejscem
    wykonywania czynności opodatkowanych (problem jest gdy wykonuje czynności
    jako osoba fizyczna pod działalniem dwóch lub więcej urzędów, ), ZUS zgodnie
    z miejscem prowadzenia działalności.