eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy jeśli mam 1-os DG to muszę mieć gaśnicę i robić kurs BHP??? › Re: Czy jeśli mam 1-os DG to muszę mieć gaśnicę i robić kurs BHP???
  • Data: 2005-06-06 06:17:36
    Temat: Re: Czy jeśli mam 1-os DG to muszę mieć gaśnicę i robić kurs BHP???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Jun 2005, J.K. wrote:

    >+ Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał
    [...]
    >+ Sprawa zaczyna siękomplikować w momencie zatrudnienia pierwszego pracownika.
    >+ Wówczas pracodawca musi ukończyć kurs BHP - jako pracodawca.
    >+ Zaczyna się [...]
    >+ Rada - nie zatrudniać. Wówczas relatywny spokój.

    "
    17. lutego xxxx roku
    PAP: bezrobocie w Polsce oscyluje nadal w okolicy 20%, politycy zawzięcie
    myślą nad sposobami obniżenia tak dramatycznej wartości
    PAP: w okolicy Kielc wykoleił się pociąg towarowy, bez ofiar w ludziach
    PAP: wprowadzono obowiązek ewidencjonowania przez zakłady pracy....
    "
    Wszystkie zdarzenia, daty i komunikaty są fikcyjne :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)