  • 1. Data: 2005-06-04 18:45:06
    Temat: Czy jeśli mam 1-os DG to muszę mieć gaśnicę i robić kurs BHP???
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    Googlowałem pod hasłem BHP, ale niczego nie znalazłem. Mam 1-os DG i lokal w
    biurowcu. Czy muszę zafundować sobie jakiś kurs BHP, umieścić w lokalu
    tabliczkę "wyjście ewakuacyjne", kupić gaśnicę i ewentualnie dopełnić
    jeszcze jakichś innych formalności? Może ktoś się zlituje i podeśle mi link
    do strony, na której mogę poczytać na ten temat .

  • 2. Data: 2005-06-04 20:08:12
    Od: "J.K." <k...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze jakichś innych formalności? Może ktoś się zlituje i podeśle mi
    > link do strony, na której mogę poczytać na ten temat .
    Jeżeli 1-os to nie ma obowiązku kończenia kursów BHP. Pracodawca może
    robić co chce i może stracić życie, wzrok, zdrowie, nerwy. To jego problem.
    Sprawa zaczyna siękomplikować w momencie zatrudnienia pierwszego pracownika.
    Wówczas pracodawca musi ukończyć kurs BHP - jako pracodawca.
    Zaczyna się ocena ryzyka zawodowego dla pracownika, rękawice, łapawice i
    gaśnice.
    Rada - nie zatrudniać. Wówczas relatywny spokój.
    J.K.

  • 3. Data: 2005-06-05 02:23:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.K. wrote:

    > Zaczyna się ocena ryzyka zawodowego dla pracownika, rękawice, łapawice i
    > gaśnice.
    > Rada - nie zatrudniać. Wówczas relatywny spokój.

    A jak potrzeba więcej rąk do pracy, to wykombinować takie sformułowanie
    zadań, żeby wyszły umowy o dzieło - odpadają ZUSy i inne duperele...

  • 4. Data: 2005-06-06 06:17:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Jun 2005, J.K. wrote:

    >+ Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał
    [...]
> [...]
    >+ Zaczyna się [...]
    >+ Rada - nie zatrudniać. Wówczas relatywny spokój.

    "
    17. lutego xxxx roku
    PAP: bezrobocie w Polsce oscyluje nadal w okolicy 20%, politycy zawzięcie
    myślą nad sposobami obniżenia tak dramatycznej wartości
    PAP: w okolicy Kielc wykoleił się pociąg towarowy, bez ofiar w ludziach
    PAP: wprowadzono obowiązek ewidencjonowania przez zakłady pracy....
    "
    Wszystkie zdarzenia, daty i komunikaty są fikcyjne :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)