  • Data: 2010-10-12 11:13:17
    Temat: Re: Czy jest tu obowiązek podatkowy?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.10.2010 13:03, Jarek Andrzejewski pisze:

    > 38 milionów podatników VAT? Wątpię, choć Jan Vincent pewnie nie takie
    > pomysły potrafi zrealizować...

    > Tak, o kwotę, jaka z PIT byłaby "stracona". Ale to i tak byłoby z
    > korzyścią dla wszystkich, bo IMHO PIT jest wyjątkow szkodliwym i
    > trudnym do stosowania podatkiem.

    VAT w obecnym wydaniu jest IMHO dużo bardziej złożony jako podatek,
    natomiast - przynajmniej w moim przypadku - jest bardziej dookreślony -
    jest usługa lub wydanie towaru - jest podatek. W przypadku PIT mamy ten
    mityczny dochód który nie za bardzo wiadomo czym jest.
    No i ewidencja VAT zabiera mi powiedzmy 3 godziny raz na kwartał, a KPiR
    podobnie - tyle że miesiąc w miesiąc.

    --
    Tomek