  • 1. Data: 2002-12-31 08:59:40
    Temat: Re: Czy korygować PIT-5?
    Od: "Lukasz Kalinski" <l...@p...onet.pl>

    Witam Malgosia,

    widze ze nikt jak na razie Ci nie odpowiedział, wiec zasugeruje Ci coś, co
    kiedys powiedziala mi Pani z U.S.:
    gdy nie uwzglednilas kosztow w odpowiednim momencie, to jest jedynie na
    korzysc US - dostali podatek juz we wrzesniu choc teoretycznie powinni
    dostac go mniej lub wcale (?).
    Kiedys w takiej sytuacji skorygowalem koszty dopiero po kilku miesiacach i w
    US mila Pani przyjela to z usmiechem, wiec opierajac sie na moim
    doswiadczeniu z mila Pania mozesz sprobowac uwzglednic to w grudniu
    (rozliczeniu rocznym).

    Ale mimo wszystko sugeruję jeszcze to u kogos innego potwierdzic.

    Pozdrawiam
    Lukasz

    Użytkownik "Megan" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > koszty
    Bardzo

  • 3. Data: 2003-01-05 18:14:24
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

  • 4. Data: 2003-01-06 11:36:25
    Od: "Paweł" <g...@w...pl>

> [...]
    > możliwość zostawić to jak jest i wykazać to w rozliczeniu rocznym? Bardzo

    Spokojnie możesz to wykazać w deklaracji rocznej. Tylko w księgach musi
    się wszystko zgadzać.
    Przypadek znany z autopsji potwierdzony przez biegłęgo rewidenta.

    pozdr.

  • 5. Data: 2003-01-06 21:22:11
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

    Bardzo, bardzo dziękuję i pozdrawiam :-)
    Małgosia B.