  • Data: 2004-10-09 10:27:32
    Temat: Re: Czy liczba uczestników tego ..............
    Od: "Mirek Q" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <u...@u...net>
    napisał w wiadomości news:ck8cmp$ipg$1@mamut.aster.pl...

    > Nie martw sie o swoje PITy. Komputery w ktorych sa dane objete tajemnica
    > skarbowa nie sa w ogole podlaczone do Internetu. W zaden sposob.

    Jeśli masz taką wiedzę i nie jest to tajemnica to sprostuj.
    Wiem, że istnieje sieć MF, w której połączone są komputery US i IS
    mające dostęp do danych o podatnikach. Sieć ta jest stworzona na łączach
    stałych,
    nie mająca żadnego styku z Internetem. Tą siecią mogą np. za pomocą poczty
    mogą pracownicy
    wymieniać się informacjami.
    Wyobrażałem sobie, że ta sieć wewnętrzna ma jedną, dobrze zabezpieczoną
    bramkę
    z Internetem. Ruch generowany przez Internet jest jednak taki duży, że
    zapycha łącza stałe
    i przeszkadza w pracy.
    Ty sugerujesz, że istnieje w MF druga, FIZYCZNIE odseparowana sieć
    z jednym wyjściem do Internetu, służąca tylko do zabawy.
    Mirek Q