  • 1. Data: 2004-10-08 07:28:30
    Temat: Czy liczba uczestników tego ..............
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

    Czy liczba uczestników tego forum będzie mniejsza :-) ?

    "Jak ustaliło "Życie Warszawy", Ministerstwo Finansów ograniczyło w tym
    tygodniu dostęp do Internetu we wszystkich instytucjach podatkowych w
    kraju...."

    Reszta tu : http://info.onet.pl/990784,11,item.html

    :-)

    Pzdr

  • 2. Data: 2004-10-08 07:43:49
    Temat: Re: Czy liczba uczestników tego ..............
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > "Jak ustaliło "Życie Warszawy", Ministerstwo Finansów ograniczyło w tym
    > tygodniu dostęp do Internetu we wszystkich instytucjach podatkowych w
    > kraju...."

    A ja myslalem, ze w koncu cos sie polepszylo pod wzgledem sprzetowym, bo
    net chodzi jak burza, a tu tylko wycieto 50% Internautow ;-)))))

  • 3. Data: 2004-10-08 08:09:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Oct 2004, Karpow wrote:

    >+ Czy liczba uczestników tego forum będzie mniejsza :-) ?

    No faktycznie.
    Wylewanie dziecka z kąpielą to naszym urzędnikom idzie WYJĄTKOWO
    dobrze. Ten co wydał taką decyzję powinien mieć dożywotni zakaz
    dotykania rozwiązań technologicznie nowszych niż 200 lat.
    Bynajmniej nie neguję możliwości że pracownicy zapychają łącza
    grami sieciowymi i "obrazkami"... o filmach nie wspominając :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 4. Data: 2004-10-08 12:01:19
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Karpow" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > "Jak ustaliło "Życie Warszawy", Ministerstwo Finansów ograniczyło w tym
    > tygodniu dostęp do Internetu we wszystkich instytucjach podatkowych w

    Bardzo slusznie. Wystarczy poblokowac poszczególne porty, by chodzily tylko
    aplikacje internetowe niezbedne (mail), a nie np. gg. Nie widze
    przeciwskazan.
    Za prace urzedników skarbowych placimy z podatków. Nie widze powodu, by im
    umilac dzien pracy.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 5. Data: 2004-10-08 16:23:58
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

> [...]
    > Bynajmniej nie neguję możliwości że pracownicy zapychają łącza
    > grami sieciowymi i "obrazkami"... o filmach nie wspominając :>

    To nie jest kwestia braku sprzetu czy zapychania laczy przez pracownikow
    tylko chorej koncepcji systemu zcentralizowanego, gdzie caly ruch idzie
    przez jeden serwer. I nic dziwnego ze ten serwer nie wyrabia.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 6. Data: 2004-10-08 16:26:12
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Lesio5" <l...@w...pl> wrote in message news:ck5vgh$72d$4@news.onet.pl...
    > Bardzo slusznie. Wystarczy poblokowac poszczególne porty, by chodzily
    tylko
    > aplikacje internetowe niezbedne (mail), a nie np. gg. Nie widze
    > przeciwskazan.

    GG i tak bylo poblokowane. Trudno zostawic tylko to co konieczne do pracy,
    bo przegladanie stron moze byc zarowno konieczne do wykonywania pracy jak i
    do rozrywki.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 7. Data: 2004-10-08 16:38:15
    Od: "Mirek Q" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <u...@u...net>
    napisał w wiadomości news:ck6f08$2ce4$1@mamut.aster.pl...
> [...]
    > bo przegladanie stron moze byc zarowno konieczne do wykonywania pracy jak

    Sprawa ma "wydźwięk" polityczny.
    Tak w każdym razie twierdzą związkowcy z Sekcji Krajowej NSZZ "S"
    Pracowników Skarbowych.
    Chodzi o strony związkowe http://www.skarbowcy.pl/index.php
    Mirek Q
    PS. Nie tak łatwo zablokować GG (zmienia sobie porty cwaniaczek).

  • 8. Data: 2004-10-08 16:43:06
    Od: "Mirek Q" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ck6es1$2cc4$1@mamut.aster.pl...
> [...]
    > tylko chorej koncepcji systemu zcentralizowanego, gdzie caly ruch idzie
    > przez jeden serwer. I nic dziwnego ze ten serwer nie wyrabia.

    Nie wiem czy jeden serwer to chora koncepcja,
    ale chodzi o dostęp do sieci, w której dosępne są dane objęte "Tajemnicą
    skarbową".
    Wolę żeby urzędnicy podlegli MF mieli ograniczone wyjście na zewnątrz
    i jednocześnie żeby moje PITy były bezpieczne.
    Mirek Q

  • 9. Data: 2004-10-08 17:04:52
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > Bardzo slusznie. Wystarczy poblokowac poszczególne porty, by chodzily tylko
    > aplikacje internetowe niezbedne (mail), a nie np. gg. Nie widze
    > przeciwskazan.

    A ja widze przeciwskazania, zeby blokowac GG. Jak ktos ma potrzebe korzystania
    sluzbowo z komunikatorow to niech korzysta.
    A jak pracownik korzysta z internetu (komunikatiory , mail, itd.) prywatnie w
    godzinach pracy, to niech szef lepiej zorganizuje mu dzien pracy.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 10. Data: 2004-10-08 21:05:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Oct 2004, Mirek Q wrote:
    [...]
    >+ Wolę żeby urzędnicy podlegli MF mieli ograniczone wyjście na zewnątrz
    >+ i jednocześnie żeby moje PITy były bezpieczne.

    Tu masz rację. Nie było moim celem użalanie się nad tym że pracownik
    nie mógł się dostać do "prywatnego maila".
    Ale to IMO koncepcja o rząd wielkości inna od nieprzepuszczania
    *protokołu* (zapytań HTTP), raczej nie wnikając w porty...
    Obowiązkowy lokalny w3cache (i serwer NNTP :))...
    No i egzekwowanie polityki "nieściągania śmieci" :] (wiem, trudna
    sprawa :[).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)