  • Data: 2004-06-24 09:08:02
    Temat: Re: Czy moge kupic aparat fotograficzny?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Jun 2004, it was written:
    [...]
    >+ > > 3. na fakturze zakupu - dane Twojej firmy- aparat bedzie wyposażeniem-
    >+ > > nie zapomnij wpisac go do ewidencji.
    >+ > > weronika
    >+ >
    >+ :::::::
    >+ Witam, mam podobne pytanie,
    >+ Czy moge odniesc w koszty aparat na podstawie niemieckiej faktury Vat 16%?

    Moment. Kupiłeś go "na firmę" w Niemczech ? Mi wychodzi że nie był
    opodatkowany niemieckim 16% VAT ale miał byc opodatkowany polskim 22%
    VAT - niezależnie czy przed czy po 1. maja.
    Jeśli kupiłeś "na siebie" to nie widzę możliwości zaliczenia w koszt
    (zasadą jest "nabycie *W CELU*"), oczywiście co innego jeśli miałby
    to być środek trwały ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)