    From: "PiszczeL" <p...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy mogę odliczyć...
    Date: Sat, 28 Oct 2006 08:26:01 +0200

    Doprecyzująć...

    Jestem młodym przedsiębiorcą, prowadzę działalność gospodarczą
    (przedsiębiorstwo handlowo usługowe))(usługi informatyczne). Jednocześnie
    jestem studentem (studiuję zaocznie Administrację (w wachlarzu przedmiotów
    znajdują się przedmioty pomocne przy prowadzeniu działalności jak prawo
    ubezpieczeń społecznych, prawo handlowe, prawo podatkowe, umowy gospodarcze
    etc.) co wiąże się z opłatą czesnego. Moje pytanie jest takie, czy da się i
    ew. jak opisać fakturę za czesne tak żeby można było ją odjąć od podatku. W
    biurze podatkowym usłyszałem że odjąć można tylko taki koszt który daje
    jakiś przychód w roku bieżącym. Czy jest jakiś ratunek w tej sytuacji... ??

    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL p...@n...leczna.com