  • 1. Data: 2006-10-26 16:28:11
    Temat: Czy mogę odliczyć...
    Od: "PiszczeL" <p...@l...com>

    Jestem młodym przedsiębiorcą, prowadzę działalność gospodarczą. Jednocześnie
    jestem studentem (studiuję zaocznie) co wiąże się z opłatą czesnego. Moje
    pytanie jest takie, czy da się i ew. jak opisać fakturę za czesne tak żeby
    można było ją odjąć od podatku. W biurze podatkowym usłyszałem że odjąć
    można tylko taki koszt który daje jakiś przychód w roku bieżącym. Czy jest
    jakiś ratunek w tej sytuacji... ??

    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL p...@n...leczna.com

  • 2. Data: 2006-10-28 06:26:01
    Temat: Re: Czy mogę odliczyć...
    Od: "PiszczeL" <p...@l...com>

    Doprecyzująć...

    Jestem młodym przedsiębiorcą, prowadzę działalność gospodarczą
    (przedsiębiorstwo handlowo usługowe))(usługi informatyczne). Jednocześnie
    jestem studentem (studiuję zaocznie Administrację (w wachlarzu przedmiotów
    znajdują się przedmioty pomocne przy prowadzeniu działalności jak prawo
    ubezpieczeń społecznych, prawo handlowe, prawo podatkowe, umowy gospodarcze
    etc.) co wiąże się z opłatą czesnego. Moje pytanie jest takie, czy da się i

  • 3. Data: 2006-10-28 15:23:02
    Od: obywatelkk <o...@p...onet.pl>

    PiszczeL wrote:

> [...]
    > jakiś przychód w roku bieżącym. Czy jest jakiś ratunek w tej sytuacji... ??

    skoro masz prawo podatkowe i nie umiesz odpowiedzieć na pytanie to zmień
    szkołę ;)

    hihi.

    moim zdaniem nie mozesz sobie odliczyć czesnego.

    pozdrawiam.