eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy mogę wykonać taką pracę? Czy moge brać udział w przetargu w instytucji w której pracuję? › Re: Czy mogę wykonać taką pracę? Czy moge brać udział w przetargu w instytucji w której pracuję?
  • Data: 2008-04-20 22:22:26
    Temat: Re: Czy mogę wykonać taką pracę? Czy moge brać udział w przetargu w instytucji w której pracuję?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P <Z...@c...edu.pl> napisal:

    > Szukam jeszcze ksiegowej, bo sprawe odgrzebywalem w roku 2004
    > i mialem ten sam tekst, co poprzednio. Wiec albo nie jest
    > to tak antyczna sprawa, albo bylem wprowadzany w blad.

    No wiec wreszcie zlapalem z nia kontakt. Utrzymuje, ze sprawa jest dalej
    aktualna, gdyz jezeli ja majac pelny etat (powyzej pensji minimalnej)
    i zarejestrowana DG jednoosobowa bede chcial realizowac usluge dla
    swojego etatowego pracodawcy i wystawiac mu z tego tytulu fakture,
    to zaatakuje mnie ZUS domniemujac ukrytej umowy zlecenia/o dzielo
    i zadajac z tego tytulu kompletu skladek. Ogolnie ma to byc aktywnosc
    ZUS bazujaca na tepieniu samozatrudnienia. Papierow i paragrafow
    pod reka nie miala.

    No i teraz pytanie: czy jest mozliwosc unikniecia tego zusowskiego
    haraczu?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek