  • 1. Data: 2003-07-30 19:49:17
    Temat: Czy moge z KPiR przejść na Pełną Księgowość?
    Od: <g...@w...pl>

    Mam pytanko:

    Czy w środku roku moge zmienić sposób prowadzenia księgowości z KPiR na
    Pełną księgowość.

    Ktoś mi powiedział ze podobno tylko moge to zorbic na przelomie roku.

    Jesli ktos sie orientuje to prosze o info.

    Pozdrawiam,

    Waldi

  • 2. Data: 2003-07-30 20:24:39
    Temat: Re: Czy moge z KPiR przejść na Pełną Księgowość?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ktoś mi powiedział ze podobno tylko moge to zorbic na przelomie roku.
    >
    > Jesli ktos sie orientuje to prosze o info.
    Nie masz szansy na zmiane prowadzenia księgowości w trakcie roku dopiero na
    następny rok i to przy określonym obrocie.
    Pozdrawiam Wiol

  • 3. Data: 2003-07-30 21:07:02
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości
    > Nie masz szansy na zmiane prowadzenia księgowości w trakcie roku dopiero
    na
    > następny rok i to przy określonym obrocie.
    > Pozdrawiam Wiol

    pierwsza część OK (nie znam możliwości przejścia w ciągu roku bez likwidacji
    i założenia nowej firmy oczywiście)
    ale druga ???
    obrót nie ma nic do rzeczy !
    np. taksówkarz jak będzie mu się podobać to może założyć księgi handlowe
    IMHO każdy może

    pozdrawiam Darek SP2BZW

  • 4. Data: 2003-07-31 06:10:36
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale druga ???
    > obrót nie ma nic do rzeczy !
    > np. taksówkarz jak będzie mu się podobać to może założyć księgi handlowe
    Ups faktycznie znów niedoczytałam ten limit to nakazuje prowadzić księgi ale
    wybrać je można zawsze.
    Pozdrawiam Wiola